O kompaniji

O kompaniji

Kompanija „Agromarket doo“ Kragujevac je društvo sa ograničenom odgovornošću, osnovano 1991. godine, u cilju snabdevanja veleprodaja i maloprodaja repromaterijalom za poljoprivrednu proizvodnju.  Agromarket je danas, više od dvadeset godina po osnivanju, proizvođač, jedan od vodećih uvoznika, zastupnika i distributera širokog portfolia proizvoda kojima kvalitetno pokriva potrebe kupaca sa područja Zapadnog Balkana – Srbija, BiH, Crna Gora, Makedonija i Kosovo. Sem zastupništva brendova vodećih svetskih proizvođača pesticida (Syngenta, Du Pont, Dow AgroSciences, Bayer Cropscience, BASF, United Phosphorus, Arysta LifeSciences, Sinochem Ningbo, Agriphar, Spiess Urania, Cheminova, Nissan Chemical Industries, Zapi, Goemar, Galenika Fitofarmacija, Cinkarna...), domaćih i inostranih selekcionih kuća (NS seme, Franchi sementi, KWS, ZP), garden i profi programa (Dolmar, Oregon, G.F., Di Martino, Al-Ko, Telwin, Elpumps...), u prvoj deceniji XXI veka Agromarket je razvio i pozicionirao i sopstvene brendove(Villager, AGM, FitoFert...).

Tokom dugogodišnjeg uspešnog poslovanja Agromarket je razvio i investirao u razvoj kako sopstvene prodajno-proizvodne mreže, tako i u članice “Agromarket Grupa”, preduzeća koja se bave primarnom proizvodnjom i preradom poljoprivrednih proizvoda (seme, sadni materijal, sveži i smrznuti program voća i povrća, mineralna hraniva).

Kompanija Agromarket je jedan od vodećih snabdevača tržišta pesticida sa distributerskim udelom od oko 1/3 celokupnog tržišta Srbije. Semenska roba sa učešćem od oko 1/4 ostvarenog turn over-a uglavnom čini distribucija i prodaja preko 30.000 tona semena strnina, kukuruza i više od 3 miliona pakovanja semena povrća, cveća, trava i leguminoza. Istovremeno, Agromarket je vlasnik sorata raži Šampion i tritikala Rtanj, koje proizvodi, dorađuje i plasira i na domaćem i na inostranom tržištu.

Tržište garden proizvoda tj. tržište mašina i alata kako za poljoprivredu tako i hobi i profesionalnu primenu je kvalitetno pokriveno najširim prodajnim portfoliom u regionu kojim Agromarket dominira na nacionalnom nivou po prodatim količinama i tržišnom udelu od oko 1/4.

Pravilna ishrana bilja, kao najkompleksnija oblast u intenzivnoj poljoprivrednoj proizvodnji, preko robne marke Fitofert postala je dostupna svim korisnicima ovog prvog domaćeg brenda u kategoriji vodotopivih, specijalizovaih djubriva i oplemenjivača zemljišta. Proizvodima Fitofert, sistemima za navodnjavanje, propratnim garden proizvodima upotpunjuje se celokupna ponuda Agromarketa a njihovom upotrebom indirektno i povećanje i bolji kvalitet prinosa.

Kontinuitet razvoja proizvodnog/prodajnog portfolia usaglašenog sa potrebama tržišta omogućio je kompaniji da tokom prve decenije 21. veka iz godine u godinu zauzima sve veći tržišni udeo sa kontinuiranom stopom rasta na godišnjem nivou od oko 10 -15 % (u odnosu na prethodnu godinu poslovanja).

Agromarket je dugogodišnjim razvojem svoje prodajne mreže dostigao vodeću ulogu u regionu po logističkim mogućnostima i širini prodajnog porfolia. Distributivna mreža je organizovana i pozicionirana tako da predstavlja jaku komparativnu prednost u odnosu na konkurenciju. U distribuciji robe koja se svakodnevno obavlja iz 8 distributivnih centara u Srbiji, 2 u BiH, 1 u Crnoj Gori i 1 na Kosovu, učestvuje preko 100 transportnih vozila različite nosivosti koja godišnje pređu preko 2,6 miliona kilometara.

Posebnost kompanije Agromarket je “Agro EXPO”, kućni sajam koji se od 2008. godine tradicionalno održava tokom februara meseca u Kragujevcu i na kome se tokom četvorodnevnog druženja poslovnim partnerima (oko 2000) predstave novine u proizvodnom programu.

Cilj kompanije je da kroz jačanje postojećih i razvijanje novih konkurentskih prednosti zauzima poziciju jednog od tri najznačajnija činioca u agrarnom sektoru regiona Zapadnog Balkana uz osvajanje prvog mesta na tržištu pesticida i brenda Villlager u delu garden tržišta mašina i alata.

Ostvarenje zadatog cilja je moguće samo uz stručne i osposobljene ljudske resurse koji su u potpunosti posvećeni razvoju kompanije. U kompaniji Agromarket je na poslovima razvoja, prodaje, marketinga, distribucije i servisa zaposleno preko 280 saradnika, od doktora nauka do kvalifikovanih radnika. Ovakav ljudski potencijal je i osnovni garant budućeg razvoja kompanije.

U kontekstu postizanja zacrtanog cilja Agromarket kroz “Agromarket Grupa” se trudi da širenjem grupacije na sektore poljoprivredne proizvodnje, prerade i izvoza poljoprivrednih proizvoda zaokruži sferu delovanja i ispuni u potpunosti zahteve svojih klijenata, poslovnih partnera učvršćujući ulogu lidera u regionalnom agrobiznisu. Istovremeno, kao društveno odgovorna kompanija Agromarket nastoji da pruži pomoć svojim klijentima smatrajući da je svaki uspeh njegovih klijenata indirektno i uspeh Agromarketa.